Idag

Jaa, igår han jag aldrig skriva något inlägg.
Jag var med Hanna och Fanny efter skolan och sen var jag med Hanna
på kvällen och då orkade jag inte dissa henne för att lägga in ett inlägg? :)
Dagen idag gick ganska långsamt.
Det var klassråd och jag var ordförande, haha ibörjan skämdes jag
för att ´jag inte visste vad jag skulle säga. xD
Men sen så gick det rätt okej faktiskt! Förutom att jag fick säga till alla
iklassen att dom skulle vra TYSTA! Specilellt Gabbe han pratade hela tiden. XD
Aja taggar andra avenyn ikväll asså!

Kommentarer
Postat av: ture

Haha najs najs ;)

Awww var du blyyg? XD

2010-03-03 @ 19:36:16
URL: http://tture.blogg.se/
Postat av: Svar till ture

Hahah aa det var jag vell. ;D

2010-03-04 @ 07:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0