Gangstrar?

Har varit i backen ikväll, men asså det var inte det roligaste,
för det var typ ett antal gangstrar där ! ;O
Dom såg ut som apor ! Dom hade typ skägg ner till magen. ;O
Sen så hedde dom av liften och körde runt mei, haha då vart jag ju
typ rädd så då sprang jag ner till berget och hoppade därifrån!
Haha aja, taggar verkligen inte skolan imorrn! :'(
Jag var inte på fotbollsträningen idag heller för jag har ju
somsagt svinkoppor !
Så det blir ingen idrott imorrn, det typ smittar som faen!
Haha aja nu ska jag kolla lite bloggar. :)

Kommentarer
Postat av: mysecreti.

haha ok skumma gubbar då :P

2010-03-14 @ 21:43:31
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: Svar till mysecereti

Hihi oja! ;P

2010-03-15 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0