Fotade medm

Jag var bara ute på gården och fotade för det blåste typ as mycket, men det var varmt !
Jag kanske ska ut och gå bara för att det är varmt ute senare, och då tar jag med kameran.
Det känns som om jag bara har suttit vid datan hela dagen idag.
Men nu får ni några bilder , kameran är as dålig ! :



Asså jag har bara tagit en massa skit bilder men jag har inget annat att
göra så ni får dom ändå. Taggar att det snart är vår !


Jaa? Ny kamera ?


Den här tog jag när jag var ute och fotade i Tisdags tror jag.


Bild på mej, blixten skyddar mitt fejs ! :D

Jag vart bara sugen på att skriva ner min önskelista så här får ni den :

1. En ny bra kamera !
2. Slalom skidor.
3. Snowbord.
4. Bärbardator.
5. Pengar.

Kom på att Fanny fyller år om två veckor så jag måste börja skaffa lite
pengar nu ! ;O
Ska sticka nu, hare bäst !

PS: Level 18

Kommentarer
Postat av: Fridaa

pruttunge om du ba önskar dig så där dyra grejer så får du ingen present av mig :O

2010-03-13 @ 18:53:22
URL: http://tummenupptonten.blogg.se/
Postat av: Svar till Fridaa

Haha ;P

2010-03-14 @ 11:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0