=)

Tjena ;D
Har nyss kommit hem från Ottilia, vi var med Fanny också. :)
Det jag har hunnit göra (sen jag kom hem) är bara att äta.
Ska typ göra läxan nu,l engelska glosor, jag tror dom är ganska
lätta. :) Sen blire kanske att vara med Fanny och Ottilia igen. :)
Vetinte, beror på om jag hinner.
Taggar som fan till imorrn, först knytkalas sedan disco!
Måste skicka ett sms till Julia och Josefin också kom jag på!
Jag vet ju inte när dom kommer men jag tror att dóm kommer
där vid tvåå.
Somsagt så ska Agnes sova hos Frida, det ska Fanny också göra.
Och Julia och Hanna ska sova hos mej, Josefin ska typ sova hos sin
morfar.
Aja kanske bäst att jag skickar sms och gör läxan nue. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0