Damp!

Idag på skolan, fick typ Eva damp på mig ! ;/
Först när vi hade no/so då smsade jag på lektionen,
och då såg hon det och då fick hon damp!
Och sen fick hon damp på mej, Linus och Jonte när vi
pratade på lektionen. ;)
Sen bara på mej och Jonte för att Linus fick lov att setta
sej någon annanstanns, och när jag och Jonte pratade så
frågade hon oss om vi skulle gå ut i korridoren ;P
Sen fick hon damp på mej och KP för att vi skickade brev till
varandra. ;D
Nu ska jag typ göra läxan snart för att jag har ganska mycket att
göra sen ska jag ju duscha sen ikväll så ska jag se på familjen annorlunda.
Taggar Fredag son faen!
Matilda från Skelefteå, Matilda från rödå, Agnes, Julia, Josefin och någon Ella. ;D
TAGGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0