Chokladboll

Nu har jag ätit och gjort lite saker på datan. :)
Idag var jag inte med Hanna för att jag skulle inte hinna
vara med henne för att vi skulle äta ungefär där omkring. XD
Jag smsade med KP och han skrev att jag skulle komma
till Gabbe fast det gjorde jag ju inte. XD
Då sa han att jag skulle komma till bibloteket, ( då skulle jag få tuggumi )
och så skulle han säga en viktig sak. Så jag gick ju dit fast jag viste att jag inte
skulle få tuggumi. XD
aa och när jag kom dit så kassstade Dennis och KP en chokladboll
på mej, snacka om att gå i onödan. ;D
Hahah aa iaf, snart ska jag dra till Lenasgympa som slutar halv 9 ?
haha ingen aning.
Jag ska fixa headern snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0