26 mars

Funderar på att göra en ny blogg?
Man har ju inte det snyggaste namnet som finns asså!
Jag vet inte. Får se.
Nu är det äntligen helg, ikväll ska jag typ vara med
Fanny, Frida och Hanna, (tror det)
Jag har redan ätit midda för mamma är på någonting i Umeå?
Hon kmr nog hem vid elva ?
Åch imorgon får Frida sin kamera! Lylls henne!! Åhh jag vill också
ha en ny kamera! Hon ska typ köpa en rosa, den kommer att vara fett najs!
Imorrn kommer jag tep inte ha någoot att göra för alla ska typ till staan.
Om någon vill vara är det bara att ringa, kan inte svara på sms för mobilen
har fysiska problem. Får damp på den!


Längtaar tills man kan cykla igen.
(bilden är tagen för länge sedan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0