24mars

Nu har jag gjort en typ slarvig header? Jaja men jag ska fixa en annan
någon gång, jag är inte så bra på de. x)
Jag har inte skrivit så mycket, fast jag har varit sjuk i två dagar.
På sjumilan gick det vell bra? XD
Imorgon måste jag iaf på skolan för då ska vi till Bygdsilium.
Och det vill jag inte missa! Ikväll är det andra avenyn fast jag har redan
sett det på datorn så. Imorgon fyller Fanny år så jag måste köpa en present till
henne fast jag kan bara be mamma köpa det jag vill att hon ska köpa och
så kan jag ge henne pengarna sen.
Jaja jag har min mammas mobil nu för att hon är så knäpp så hon har råkat
tvätta min mobil i tvättmaskinen fast jag ska få en ny. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0