Yey dag :]]

Kom nyss hem från träningen, ska snart gå och duscha.
Fast först ska jag berätta om dagen, som har ägit (Y):

Först cyklade jag till skolan, sen när vi började, så skulle vi städa, jag städade min bänk sen tog jag och
Fanny och Rebecka rast, Frida kom sen också, vi hade iaf 45 min rast, fast man skulle ha 15. ;]
Sen städade/gick runt och tråkade vi ( alla ).
Sen när klockan var lite över elva så kom Jonte&Ekens mamma och bjöd på pizza och cola. Våran lunch. (Y)
Sen fortsatte vi att städa sen fick vi spela fotboll oxå, eftersom i morgon äre fotbolls grejjen. Yeeh hejja 6an!
Bjuder vell i morgon på en bild innan jag far, kanske, för vi ska se ut som, katter typ. :]]


Efter duschen ska jag kanske vara med Hanna&Fanny. vet inte än. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0