Godmorgon

Godmorgon!
Vaknade vid kvart över åtta. Eller jag vaknade förts vid halv fem och var as pigg men jag somnade om sen vaknade jag av att Melle pratade i telefån med Anders. Idag ska jag ju vara med Carro, hon kommer vid halv elva. Vi ska fortsätta tjäna in pengar. Vet kanske vad jag vill köpa av pengarna, men inte säkert. Jaja jag har iaf hittat sladden till kameran så nu bjuder jag på lite bildeR.

<----Min Carro---->


Sen målade vi med nagellack på ett papper.
Det är från i Måndags.

Sen en bild när jag hade rätt tråkigt.

Sen så fick jag&Carro tårta oxå.


Sen så några väldigt suddiga bilder som jag tog när jag var ute med Alva.
Jag bjuder på dom suddigaste. ;]


När jag och Carro bakade, det skulle bli vanliga
hårda kakor fast vi följade inte receptet utan vi gjorde på vårat eget sätt
så det blev småa muffins.


Jag försökte ta en outfit bild på mig idag men det gick inte så bra..

OMG! så grymt ful,

Kommentarer
Postat av: jenny

Jah försökte oxå.. men de går inte.. :/



btw: du e söööt

2010-06-19 @ 07:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0