Taggad på match.


Hejhej! Som ni ser så är jag redan taggad på match fast det är två timmar ikvar. Eller jag har haft match tröjan på mig hela dagen. Klaga inte heller på bilden, som ni ser mina ögon eller iaf ett öga helt missbildat ut... Men jaja jag bjuder ändå. Idag har jag seriöst inte gjort någonting, bara varit hemma.. Har iaf fått reda på vars jag ska vara på midsommar, jag ska troligen vara på Granskär där Hanna,Joel och Fanny b har sin stuga. Så då blir det att bada i havet, som jag taggar!
Vad ska alla andra göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: Anna

På midsommar ska jag vara i stugan typ (; och träffa alla mina kusiner osv! :D

2010-06-13 @ 19:05:27
URL: http://annoozen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0