SRY!

Har inte hunnit blogga någonting idag, för jag har varit på skolan, som vanligt sen efteråt var jag med Fanny&Hanna. Vi gjorde en massa roligt, cyklade och hoppade studsmatta, som ex.
Håller på att plugga till provet som är i morgon, men orkar inte ta det seriöst, är ingen som kommer göra det så varför ska jag då det? Försöker oxå hitta min mobil laddare som är borta! Funderar på att köpa en ny mobil eller något för jag hatar verkligen den jag har!
Snart ska jag iaf vara med Fanny&Hanna igen, så kiss and huges!

Den häta kan jag ju ta

till tobaksfriduon, eller inte!
Btw: Igår hade jag nytt rekord på
statestiken! :D ♥


Kommentarer
Postat av: frida

Vi akn ju byta telefon serriöst! Min syrra har ju laddare:)

2010-06-07 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0