Skolavslutningen.

Heej, nu ska jag berätta om min dag, som den har sett ut och kommer se ut.
Det började med att jag kom till klassrummet och då fick vi alla i klassen fika och glass, vi körde också en stadslek, fast vi hann inte avsluta den. Klockan halv tio så började vi gå mot kyrkan, först skulle vi tjejer från 6an sjunga en låt, som alla flickor gör när dom går i 6an. Gick vell sådär, jag skrattade lite för mycket när vi sjöng. Sen när det var våran tur att sjunga med klassen, skrattade alla, spec åt Nino & Linus. ;]
Haha aja efter skolav så for jag och Carro och köpte mjukglass, fast jag hann bara göra det med henne för just efter det skulle jag, pappa och Alva köpa pizza. Fast jag orkade inte ens halva..Som vanligt..
Har tyvärr  ingen bild på klassen :( men ni får iaf en webb bild :]

Den kommer se ut så hära:
Bara att chilla fram till middagen, måste iaf vara ute för att det är grymt fint väder ute. Efter middagen blir det att sova i tält med Fanny,Hanna,Joel,Felix,Linus,Jonte och Eken. Eller jag tror att det blir dom jag sover med, kanske uppdaterar mer ikväll men jag vet inte.


Vi fick oxå en grej, som alla i klassen har fyllt i, typ vad man gillar att
göra och massor, tyvärr så är det vissa som har skrivit väldigt löst så
att man inte ser vad det står.. Sen så fick vi också 235 kr, som var kvar
från klassrese pengarna. Sen vann jag också godis för att jag hade läst
10 böcker. ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0