Rubrik?

Kom just hem från solrosen, sista gången jag och Hanna var där, för skolan är ju snart slut! :]
Vi fick iaf göra nån blomma grej, vi fick välja blommor och göra som en enda av dom, haha förstår
ni?
haha aja jag tycker dom vart rätt lyckade. :] Sen fick vi vattna blommor och sen sluta tidigare.
Snart nån gång blire vell att äta middag, eller snart? Om nån timma kanske. ;P
På tal om skola så sa jag ju att jag och Frida skulle göra en sak på lunchen, jaa vi gick och pratade med
rektorn om några grejor, allt kommer att bli bra om vi följer planen. ;] Sen idag hände det också massa
grejer med en massa personer, så jag fick damp! Eller kanske inte visade de till alla men... ;]
Aja sen efter middan så ska jag vara med Fanny, Hanna, Frida, Felix & Joel, vi ska köpa mjukglass.
Yeeh, och Ottilia har farit till spanien! Hare bäst där Ottilia! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0