Nagellack + Jordskalv

Heej, har nyss målat mina riktiga naglar. Men dom vart verkligen as fula så jag ska ta bort det och sen ska jag göra nått typ av handbad, sen ska jag tvätta lösnaglarna. Sen blire vell till att sova, eftersom klockan redan snart är halv tolv. Men jaja, ska nog hinna med det jag ska göra. :] Förresten kände ni gjordskalvet. Jag satt och spelade ett spel med Alva när det helt plötsligt började skaka.

Btw: Min lillasyster har typ börjat blogga igen, så ni kan ju kolla den.
Alvapallvas.blogg.se . Vet inte om hon kommer att blogga så mycke men
annars kan jag ju hjälpa henne? ;]

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi ja har faktist långa naglar , bröt nageln på lillfingret -.- men aja jag älskar och måla :D



btw: ja jordbävningen .. läskiigg kände oxå!

2010-06-16 @ 07:17:01
Postat av: Hanna

Ja! jag kände också det, jag halvsov typ på soffan sen började det typ skaka asmycket :S :)

2010-06-16 @ 10:28:08
URL: http://hannajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0