Midsommar

Hej, jag skrev igår men datorn fick damp och då orkade jag inte skriva det igen. Ska iaf snart fara till Hannas stuga så jag ska göra mig klar och packa ner det sista. Kommer att bada as mycket nu i helgen så jag kommer säkert att bli sjuk.. ;] Men jaja. Är oxå as trött för att Sara pratade hela tiden igår kväll, för hon var spidad och då somnade jag inte förrän fyra och så fick jag loc att gå upp klockan halv elva... Men man fick ju veta. ;]] Kommer säkert att mobilblogga någonting i helgen men inte säkert, annars syns vi på söndag.


Ha en toppen midsommar alla!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jaa hihi ja ska oxå bada mke!!! :) tyyyp killingsand... aja ha en skön midsommar du meee<333

2010-06-25 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0