Kommi håg frågestunden!

Hej, komme just vi hem från Granskär. Vaknade halv tolv så vi komme hem ganska sent, eller senare än planerat, har också blivit förkyld så jag kan/kunde inte vara med på matchen, som var mot mariehem. Hoppas vi vinner. Har inte tagit några kort så jag kan inte bjuda på det. Glömde kameran hemma... Men jag ska iaf skynda mig nu, har typ mycket att göra! Jag och Carro ska ju ha loppis imorgon så då måste jag hitta en massa saker som jag vill ha bort och så måste jag baka, duscha, cykla på affärn och så ska jag på bio ikväll. Komisarie späck.
Jaja nu ska jag skynda mej.

Ni kommer vell ihåg frågestunden?


Kommentarer
Postat av: LOWA

SV: okej:) Jag hade en jätte bra midsommar :)

Vad har du gjort idag då? :)

2010-06-27 @ 18:22:02
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0