Godmorgon!

Tjatja, vaknade nyss, eller det var Alva som väckte mig.. Jag var klar vid halv ett nån gång igår., Fast man kan ju inte säga att jag satte på lösnaglarna fint.. Nu ska jag iaf ringa Carro&Hanna, sen ska jag fixa mig, och sen vara med dom. Det är faktiskt soligt ute, så jag ska se med mamma om jag kan bada nått idag, förmodligen inte men...
Har iaf träning ikväll. Så var berädda på en rätt dålig update.

Har på mig min grönrandiga tröja som jag köpte i stan i mondags, det
är en kill tröja, men jag bryr mig inte så hårt, ska också ta på mig mina
as cola brillor. Tror jag!

Kommentarer
Postat av: jenny

cooola !!! ;D <3

2010-06-16 @ 18:33:03
URL: http://tiepjenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0