Fullproppad dag!

Hanna om Fanny&Hanna:
Vem har sagt att du får lägga in en bild på mig?;)

Men seriöst den där bilden är skit gammal, du får faktisgt ta bort den!

svar: jag tycker den är fin, :]
________________________________________________________________________________

Hej, vaknade vid halv tio sen åt jag lunch vid halv elva, sen for jag till pappa eftersom han fyller år idag, grattis! Snart kommer iaf Hanna, Fanny, Kornelia och Ottilia för vi ska se nån film, kommer däremot inte ihåg vad den heter.. Sen är det fotbollsträning klockan fem, så den slutar halv sju. Efterden kommer jag att packa eftersom att vi skulle tydligen åka till piteå imorgon. :]]
Jaja nu har ni fått min dag.

Haha, omg Alva!

Kommentarer
Postat av: jenny

hur länge kommer ni va i pite?

2010-06-30 @ 17:43:23
Postat av: Angelique

SV: Taack :D dsm

2010-06-30 @ 19:22:09
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0