Fotboll hela dagen. :]

Hej komme just hem från skolan/planen, har vell gått sådär bra, först mötte v fyrorna, och dom fick 2 handikapp mål, men vi sköt sex stycken så vi vann mot dom. Sen vid halv elva mötte vi femmorna, dom hade ett handikapp mål. Sen sköt vi två stycken och dom två stycken och då då vann dom... Pågrund  av att dommaren sög... Har iaf varit en as chill dag, fast jag kunde inte äta något i matsalen för jag hade as ont i huvet och magen... Kommer säkert oxå vara hes i morgon för jag har skrikit mycket, på killarna i klassen, och dom vann faktiskt hela alltet. :]
Vi slutade iaf vid halv ett men jag och en massa andra stannade och spelade fotboll, i typ en kvart? xD

Ska snart gå och duscha sen blir det vell bara att chilla, kanske ska köpa
en ben&jerrys? Är ju faktiskt solit ute. :]


Kommentarer
Postat av: rono

varför är du en katt? ;p

2010-06-10 @ 13:27:15
URL: http://ronoslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0