Härligt ;p

( Svaren på frågestunden kommer förmodligen ikväll! Så passa på att fråga! )
___________________________________________________________________
Heej, Sorry för den dåliga update igår, men jag for ju och var med Fanny och Hanna igen, efter middan. Och då for vi dirre och köpte glass och vindruvor, godaste på länge! ;]
Sen satt vi och spelade kort och då komme vi på att vi kunde sova på stutsmattan, under bar himmel. Och då ringde vi Felix&Pontus och frågade om dom ville komma och sova med oss, så klockan tio komme dom typ. Fast eftersom vi tog upp hela studsmattan så hade dom ingen stanns att sova, så då cyklade dom till Felix stuga, som ligger i sikeå, där skulle dom hämta deras tält. ;p
Så dom komme tillbaka vid halv tolv, tolv och då var alla hungriga så då gick vi in och åt.

Sen vart det så att alla sovde vi alla skulle sova i tältet, och då såg vi några avsnitt av andra avenyn
.
Sen vid klockan halv fyra, på natten så gick vi till dagiset och var där ett tag, vi klättrade blandannat upp på taket!
Efterdet så pallade vi jordgubbar och rabarber av några stycken och åt sen gick vi in och åt en macka.
Klockan halv fem, så sov typ alla förrutom jag och Hanna så då gick vi och tjuvade Pontus mobil och tog kort på han och Felix när dom sov, vi tog också kort på oss själva. ;]
Sen vid fem sov alla ;p

Aww, kolla inte bilden! ;o
Btw: Jag håller på ladda ner andra avenyn, första säsongen, så jag väntar på att det ska bli klart, fast det kommer lixom att ta två dagar och 11 timmar...
Jaja nu ska jag upp och äta sen duscha.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar dina glasögon<3

Du e fin

och + dina glasögon bliru ennu finare :O

2010-07-13 @ 16:03:03
Postat av: fanny

wannabeee meej...

nääe jag skoja;p<3

2010-07-13 @ 16:12:25
URL: http://fantaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0