Sommaren i city!

Hej, jag hann inte skriva igår efter jag komme hem från sommaren i city, eftersom klockan var halv tolv när jag komme hem till mamma. Och då orkade jag inte skriva.
Jaja Fanny komme iaf till mig vid tre och då for vi till stan, jag köpte ;
Rosa tröja.
Vit tröja.
Smink.
Solbrillor.
Bilder på det kommer senare!

Jaja sen klockan halv sju så började själva sommaren i city så då ställde vi oss längst fram. Nån Alexander skulle sjunga och det var nåh jävla cp, som stog och dansade bakom oss! Det var iaf inge mycke folk när han sjöng!
Men vid nio när Salem skulle sjunga så vart det proppfullt! Alla trängde och allting..
Kommer bilder ikväll!

Bjuder ist på ett par goda muffins som jag åt för några veckor sedan!
Idag blire lufta, eftersom det är lufta-festivalen!
Kommihåg
att hålla utkik efter bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0