Lufta & Salem

Hej, komme just hem från lufta, mycke folk som man känner! Som t.ex, Jonte, Eken, Nino och en massa från Ånäset. Har inte tagit några bilder eftersom jag glömde kameran hemma.
Hade tänkt fara till lufta ikväll med men jag orkar inte! Ist ska jag ladda hem en film & se, jag blir ju hemma själv eftersom Alva far på lufta igen och mamma och Melle till Umeå för att hämta Anders.
Lite pics från igår:

Brillorna! ♥ Och tröjan, ni behöver inte klaga för att jag tog nyss bilden och min bikini är under så den vart blöt.


Min vita tröja & mitt smink.

Och nu bilder på bland annat Salem:



Förjävla mycket folk kan jag lova!



As suddiga bilder, men min kamera suger verkligen!
Tog en massa mer bilder men orkar inte bjuda på dom.
Skriver mer sedan!

Kommentarer
Postat av: tiepjenne

åå den där tröjan såg ja jue på gina! tänkte köpa men mamma sa:



ta me dej egna pengar... :( -.- åh men aja snart ska vi jue utomland så dåå ska ja ju shoppa asmkeee!! P.S du & tröjan e supersnygg!

2010-07-09 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0