Love,

Hej, nu har jag äntligen svarat på frågestunden!
Ikväll har jag verkligen inte gjort någonting, suttit vid datorn, duschat, ätit middag och typ halv sovit,.
Imorgon kommer jag inte att kunna blogga så mycket, eftersom jag far till morfar, vet inte när jag far dit men jag ska iaf sova där. Och på kvällen så ska jag, mamma, Alva se Eclipse! Åhh taggat!
Men att sova hos morfar, tråk? Näjmen dom bor ju bredvid en fin strand vid havet så då kan jag ju bada.
Hinner säkert blogga innan jag far, men det är inte säkert.

Ser ni den fina bruden på bilden? ;*
Btw: På Torsdag natt så blir min andra avenyn klar, så då kan jag se det på Fredag, första säsongen, hahah! Om det äns funkar!? ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

ottilia är ful!!!:O

2010-07-13 @ 21:36:02
Postat av: jenny

Men du e juu oxå en fin brud<3

2010-07-14 @ 08:41:16
Postat av: Anna

HAR DU HELT SERRIÖST ALDRIG VARIT I FINLAND??? :O

2010-07-15 @ 23:16:59
URL: http://annoozzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0