Hemma!

Äntligen hemma! :]]
Måndag; For till lycksele på ansia kamping. Gjorde inte mycket den kvällen, vad jag minns. ;]
Tisdag; Vi for å bada på ansia badpark, asrolig grejj där kjl.
Onsdag; Vi for på djurparken, åkte karussseelller! Asskojj!
Torsdag;
Vi for till brattsbacka, typ chillade. ;p
Fredag; Först for vi på auktion i Agnäs, sen hem å äta lunch. Efterdet till Nordmaling på marknad! Köpte en klubba och en tröja där det står.. - Här är jag! Vilka är dina andra två önskningar? Tycker den är rätt cool. :]
_______________________________________________________________________________________________
Jajaa, nu är jag hemma så då kommer jag att kunna updatera mera! Fast vet däremot inte om jag updaterar mer idag?. Imorgon blir det iaf att fara till farmor å farfar.


Haha, hittade gamla bilder på Jonte å Eken! ;)
Ni se ju när jag skriver nästa gång. :]

Kommentarer
Postat av: Angelique

hahahha min kusin sommar jobbar på den dära badparken :]

2010-07-24 @ 16:56:28
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Angelique

hahha ojj ;) Tog du inget kort? :O

2010-07-24 @ 19:30:35
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0