Guudmorning

jenny om 0738280924:
O.o äre dina riktiga naglar:O Niiccee<3<3<3

Svar: Joo, det är mina riktiga naglar ;]] <3

_____________________________________________________________________________________
Godmorgon!

Fulast.nu..
Jaja, iaf, idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Ikväll blire ju iaf sommaren i city i umeå. Med Fanny och Hanna som jag skrivit förrut. Igår var jag ju somsagt och tog kort, tror kameran gick sönder, haha... Så nu kan jag inte ta bilder ikväll på Salem.. ;[ Tror jag också har halvförstört min mobil i piteå, jag la den i vatten så ljudet funkar inte, jippie! Jaja jag måste iaf städa rummet idag så ska börja göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0