To daay

Nu har jág tagit bort en massa inlägg ;P
Jag har inte varit inne på bloggen på ett tag.
Vet inte varför men.. (A)
Men nu är jag det iaf. (AA)
Idag :
Först vaknade jag kl: 11,50.
Sedan gjorde jag mig klar och sådant.
Klockan ett för jag till Hanna :) Fanny var också där :)
Aja vi såg en fil som heter ( 3 kronor ) Det är flera avsnitt och sesonger så vi såg typ 3 eller 2 avsnitt.
På en sesong äre 13 avsnitt och det finns hur många sesonger som häälst :P
Ett avsnitt är vell drygt en timme.
Sen ca: 16,20 for jag hem och åt midda. :P
Det vart korv och stripps.
Efter middan var jag med Hanna och Fanny igeen, det var sjuukt kul !
Hanna skulle få besök av en familj och då gömde jag Fanny och Hanna oss under sängen haha, vi ägde juu !!
Dom såg oss inte fast dom stog i rummet och till och med hoppade i sängen ! ;O
Jag och Fanny trode den skulle braaka. xD
Sen när jag (bara jag) hade krypit ur sängen RÅKADE deras pappa se mej. xD
Jag sa att Hanna och Fanny var ute och att jag skulle fara hem nu. xD
Aja sedan gjorde vi en massa meer. (A)
Sedan kl: 23,00 gick jag hem. (L)
Det var naajs !
(asså inte att gå hem, utan att vara med dom)  (LL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0