21/1

 

Nu var det ett tag sedan jag skrev.

Idag :

jag gick upp kl 6 och ducshade (stavnng !)
Sedan åt jag frukost.
På skolan skulle jag Fanny Ottilia och Carolina först sjunga haha. (himlen är oskyldigt blå)
När Maja, Hanna och Olivia kom fick jag och Fanny veta att jag
Frida Fanny och Hanna skulle gå ut och prata..
Jag var tep nervös inför det samtalet hela dagen, fast det vart aldrig,
kanske imorn...
Aja sedan vare slöjd då gör vi nå himla greejs.
Sen vare matte som jag dissar totalt ! :/
Till Lunch vare någon jätte salt skinka och potatis, jag åt bara lite potatis för att
skinkan smakate bara salt ! ;/
After that :) Läsa (godnatt mr Tom) Den är vell rätt okej fast väldigt lång tråkig !
HOPPAS den blir bättre. :)
Sedan hade vi Kina <33
Jag gillar inte Kina så mkee men barnen är så gulliga ! (LL)
Bilden (L)
Sedan var dagen slut på skolan. xD
Förresten idag fyller Hendrik och Maritza år.

Heejdåå (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0