Umeå

Har ganska nyss kommit hem från Umeå. :)
Vi har ju varit på fortet, fett najs !
Först vare tänkt att jag skulle vara på lag med Olivia och Maja,
men det varrt ändring. :D
Så det varrt jag och Frida och Maja, men det var mest jag och Frida
som var med för vi typ TAPPADE BORT? Maja.. ;D
Amen det var realy najjs, vi fick 100p och Fanny och dom fick 25p.
Ska bara säga att ni aldrig ska stressan till en buss, den var en halv timme försenad. ;(
Så vi tjejer tog kvart över 8 bussen. :)
Fast det varrt lite konstigt eftersom taxichaffören till sikeå som vi hade innan
vi for till Umeå vart arga på oss och beställde att vi skulle ta sju bussen hem,
men vi orkade inte bry oss om att han hade bokat den åt oss så vi tog kvart över 8 bussen. :)
Vaddå det är ju inte vårat fel att bussen var en halv timma sen så vi slösade massa tid på att
stå och vänta på den. ;O
Dessutom fick några killar vänta på en annan buss som gick efter den vi tog in till Umeå för
den vi åkte vart full. xD (stackarna fick vänta i kylan på en annan buss.)
amen håller seriöst på att somna så nu ska jag bara vänta till pappa kommer hem,
sen ska jag typ bara ta det lungt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0