Tjooh

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen snart, vet inte. [kanske imorrn på morron]
Robban kom sist på vi i femman ikväll. ;(
Fast det fanns någon andra chans ?
Fast förmodligen blire vell inte till Stockholm för dom..
Aa efter jag har duschat om jag duschar ? så ska jag vell sova
för jag är galet trött !
Imorrn ska jag, Maritza och Felix visa upp någon himla reklam
teater. ;)
Vi skulle typ vara hippiie ? Fast det vart nån ändring och nu vet jag inte riktigt ?
Jag ska iaf inte ta med mej hippie kläder för jag tror att jag inte skulle det..?
Aja ska [sova] snart ?
Jag har inte gjort sv-orden (ajdå).
Jag har typ glömt dom i skolan som jag har gjort med engelska boken så jag
kan inte gör min WL. (ajaj)
2 läxor. :/
Amen det är ju inte hela världen säg vi som,,, :)
/ Linn ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha ååh jag vill oxå va hippie :D<3<3

2010-02-12 @ 14:55:00
URL: http://tture.blogg.se/
Postat av: Svar till Matilda

Haha <3<3

2010-02-12 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0