Svar på frågor mm.

Nu har jag kommit hem från staan. :)
Jag har köpt två linnen, klämmor, mjukisbyxor, pumatröja
ett par jeans. :) Och en bok. xD
Det var fett najs att vara i Umeå och jag träffade Jossan
där också. :)
Hon kommer jue ikväll. :D
Nu får ni svaren på frågorna,,

vad gör du på fritiden? :
Jag är med kompisar och spelar fotboll (L)

bästakompisen?
Jag har mångaa :)

favorit låt?
Svår fråga, XD

favorit godis?
Lösgodis teep, ;)

har du nå djur?
Ne, jag ska få en kanin
när jag fyller år, om jag fortfarande
vill ha en då. ;)

Vad heter Iron Maidens maskot?
Eddie eller något tror jag, xD

Mobil elr dator?
Åhh, det går inte att väljaa !

Fotboll elr kompisar?
Kompisar (L)

Andra avenyn elr tre kronor?
Andra avenyn ! :)

Melle elr Alva?
Haha Melle såklart !

Vilket hockey lag håller du på?
Jag håller inte på något men om
jag måste välja äre nog björk-l
löven. ;)

godis eller chips?
Hahha godis, ;)

mörkt eller ljust hår?
Spelar ingen roll men jag
vill ha mörkt hår. :)

Jätte kallt eller jätte varmt?
Jätte varmt lätt !

Bad eller idrott?
På skolan är det idrott.

svart eller vitt?
Svart (L)

katt eller hund?
Hund !

Hur många mil är det till Luleå?
Typ femton?eller är det till Piteå? ;D

Hur mycket luft är det i en prutt?
Ingen aning ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0