Habib

Nu har jag sett bion och fixat lite på facebook m.m.
Bion var ju inte så dålig. :)
Har ätit en bakelse (har ätit många bakelser idag.).
Den var god, :)
Ikväll har jag ju farit till pappa också. :)
Imorrn måste jag tyvärr ta med mej spanska-glosorna hem från skolan för
dom har jag inte tränat på än..
Imorrn har vi skridskor på idrotten. :/
Inte najs !  Menmen.
Sen ska jag nog borsta tänderna och lägga mej i sängen, kanske läsa
( Habib änglar här och där. )
För jag har läst ut (Edies dagbok hatade älskling).
Här är några bilder ;






Läst



Läst



Läst, jag har läst alla dom böckerna.



Det är den första boken jag läser av Habib men jag ska läsa
dom andra också. :)

Menmen godnatt och sovgott.. // Linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0