bildbomb

Slutade halv fyra idag, praoua på solrosen med Hanna. :)
Vi gjorde vell det vanliga [ städa och göra något greejs med tidningar. ]
Idag på skolan så hade jag ju med mig min kamera. ;)
Lite bilder från idag :



Ego bilder måste man ju få ta. :)



Typ nörd bild på Linus.




Fanny - lite hämd menmen [ inge hemskt ]



Rebecka. :)




Frida. :)



Jonte thihih.






Fanny :)





Lite bråk mellan Fanny, Linus och Eken. ;)



Ekens tröja. ;)



PS Jag vill ha en ny kamera !!
PS Ikväll äre andra avenyn !! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Carlsson

Haha, inte fin bild på mig xD

2010-02-12 @ 22:45:58
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Svar till Rebecka

johoo :D

2010-02-13 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0