Tomtenisse:]


Gillar min tomteluva till 1000!
Har nyss duschat, ska ta och sticka lite på min mössa, som nog inte kommer
att bli klar, ska sticka typ en massa ikväll..;/ Trrååååk.
Är typ lite deprimerad för att min hår har blivit kortare, ;o FUCKOF!
Funderar på att förlänga håret, skulle behövas..:]
Som ni ser på bilden äre fucking kort.. Ganska snygga flätor också, sjukt
duktig på göra sånna!
Efter jag har stickat blire vell att sova, fast måste ta ut flätorna innan, för
jag tänker INTE gå med lockigt hår på skolan kjl!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vad gullig! :) , Har Fråge stund på bloggen , Ställ någon bra fråga :)

2010-12-20 @ 12:00:24
URL: http://lindasofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0