Tisdag

Hej,
Dagen idag har varii sådäär.. Frida var sjuk..Kryya! Och så har fucking ont i min jävla fot..:( + att det bara var tråkiga lektioner. Engelska läraren fick damp också, surkärring! ;oo
Men annars vare ganska okej. :]
Vi skulle egentligen ha fysik prov nästa vecka, men det vart flyttat till efter jul, de gillas! Fast kommer ändå ha IG, eftersom jag inte fattar någonting av fysik..-.-
Vi har typ ingen läxa till imorgon heller, förutom fysiken. Awesome!
Nu hoppas jag på att det blir mat snart eftersom jag är sjuuuuukt hungrig!
Baah randoom asså..;o
Btw, Hanna o Fanny färgade mitt hår ljusare i söndags, men det vart
typ ingen skillnad så jag pallar inte bjuda på för&efter bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0