Måndag

Heej..:]
Idag har det varit ganska chill dag, men ändå dryg..;p
Först hade vi mentorstid och då pratade vi om imorgon för då äre innebandyturnering, ska inte vara med för jag vägrar! Är sjukt dålig på det, så jag skulle ändå inte hjälpa till något..;] Men då ska alla iaf vara clowner, fast jag vet inte ens om jag har någon färg, så vi får se?
Efter det var det iaf so och då såg vi waliant, eller dom hade börjat på den när jag var sjuk. Så vi såg klart den, sen körde vi nån random lek.
Sen var det slöjd, och min mössa vart inte klar, eller jag orkade inte göra klart den. Har den hemma så jag kan ju alltid göra klart den, men jag vet inte om jag orkar.;p
Sen vare svenska och då var det tävling, jag och Fredde kom sist;o Fast vi var bäst ändå!:]
Till lunch var det soppa, åt ingenting. Gjorde en special så jag vågade inte smaka, det var macka och smörpaket i det, vem vill äta det lixom? Så hoppas på att maten är klar snart!
Efter lunch hade vi hål, och då ''spelade'' jag och Frida biljard, eller vi fick inte spela men jag hann ju iaf skjuta ett skott:] (säger man så?)
På spanskan som var sen såg vi film hela tiden, fast jag typ halvsov, för jag fattade inget. Skaffa SVENSK text!
Sist var det matte, och då gjorde jag diagnosen.. Gick vell sådäär? ;pp
Sen så när jag gick hem från skolan höll jag seriöst på att frysa ihjäl, helvette vad kallt asså!
Men jaja.. Ikväll blir det ju gympa, om det är något? (y)
Justeee jag hade min vita tröja idag så nu äre skrivet lite på den iaf!



Före:

Kommentarer
Postat av: Angelique

Kan du inte göra en ny header? :]<3

2010-12-20 @ 20:45:12
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: janiboooii

Mitt fina namn står där så nice ;)<3

2010-12-21 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0