LOOOOOOOOOOV

Heej.:] Saknar redan alla!
Dagen på skolan var vell okej..:]
Vi städade först ur skåpen osv.. men jag hade glömt nyckel så jag kunde inte, eller ja.. Nyckeln är hos mamma och jag orkade inte hämta den. Men jag torkade mitt skåp utan på iaf!
Sen så gick vi till jennings, och först spelade vi mot B och då vann vi. Sen mötte vi A, då förlorade vi. Sen mötte vi B igen, och då vann vi igen. Sen mötte vi A, och då förlorade vi igen. Så vi komme tvåa, men våran klass äger ändå! *happyfejjjjs* 
Sen då när alla hade spelat klart allt så gick vi tillbaka på skolan igen och åt lunch. Inte gott! Gröööööt..URS! ;o
När vi hade ätit hade vi typ en timmas hål, så då gjorde vi lite grejjs. Mobbad som fan asså! :/ :]]
Sen gick vi tillbaka till jennings och såg på den bästa 9an som skulle spela mot lärarna, haha lärarna ägde ut 9orna, fastän typ massa går bandy där.. Sjukt! 
Sen så gick vi tillbaka till skolan igen, och då hade vi knytkalas, hade glömt bort det menmen;]
Vi slutade halv tre?
Efter skolan var jag med Hanna, Fanny och Frida och VADÅ RANDOM? ;o
Ingen bild, inte webb heller för jag vart mulad idag så håret!! Ingen vacker syn, fast det äre ändå inte men..Verre än vanligt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0