Kuul

Heeeeej.
Skolan idag var ROLIG. :]] Eller inte lektionerna och de men de andra (;
Först var det livskunskap och då skrev vi ett brev till oss själv? (a)
Sen so, och JAG HATARE.. Sen var det idrott och jag var inte med så jag satt på en madrass hela tiden.;]
Sen vare äcklig lunch, soppaa. Efter lunch engelska, sen svenska. Slutade kvart i två! :)
Fast stannade kvar till kvart i fyra! Och det vaart kaaaallt.. Sen så tog nåra min mobiljäävel..(-.-)!
Sen när jag komme hem åt jag midda. Och ikväll ska Carro sleep here. Och vi ska vara barnvakt till Melle...

Carro! :)
I am a nigaah, you are a brosungooo! :D

Kommentarer
Postat av: Carolina :)

Har du hittat din mobil ? ;)

2010-12-03 @ 17:15:54
Postat av: janiboooii

Hihi, Titta inte på mig ;) Vart de blött ? xD

2010-12-04 @ 10:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0