Juuuul♥

Heej!
Idag har jag varit i stan med Fanny&Hanna, för Hanna skulle hitta julkläder. Saataaaan så seg hon var, vart nästan arg:] Jag köpte ett svart linne och graffiti nail. Men hade typ inga pengar så kunde inte köpa nåh mycke.
Imorgon är det JULAFTON, tagga? Fast det känns inte som att det är imorgon men..:]
Ikväll blire också att öppna paket, hos pappa. Det taggas också kjl! Ska också spela bingo, asså uppesittarkväll. Och jag tänker vinna! Myyyyckee!
Vetinte när jag bloggar nästa gång, men antingen ikväll, imorgon eller på lördag. Pussheej!

Bjuder som faan, ailieeeen&bad hair day!

Kommentarer
Postat av: ida

Så söt! :]

2010-12-23 @ 18:49:51
URL: http://lilaidaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0