Helgen!

Förlååt för dålig uppdate!
Men har inte haft tid, i fredags var jag bara hemma hela kvällen, skönt kanjaglova!
Sen igår var jag i stan med Alva, mamma och mormor. Köpte/fick tre t-shirt. En ''rosa'' med en smiley på, en till rosa med en mun på och en HEL VIT
, den ska jag förmodligen ha imorgon på skolan så då får ni rita/skriva på den..:]
Köpte också lite julklappar, snart klar med det, skööönt. Fick också ett par assköna mockasiner, fast sjukt fula, men whatever! Sen fick jag en ny skolväska eftersom min andra var sönder, betty boop, haha sjuuukt snygg! ;d
OCH
det bästa jag köpte under igår är en tomtemössa, såååååååååååhääääääääääär heeet! Den är grön.
Ni får kanske webb bilder ikväll för jag ska till pappa. Har tappat bort min kamera så kan inte ta bilder, därför jag vill ha en ny i julklapp.:]

Igårkväll var jag med Fanny, Frida, Hanna och Felix, vi typ pratade och kollade skolkatalogen. Sen så ska jag vara katt på tisdag eller imorgon, I LIKE.

En av tröjorna som jag köpte igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0