HEEEELG!


Ahej, komme nyss hem från skolan.
Dagen idag har varit helt okej, vi hade först livskunskap och då var det
nåra från Uganda som var och berättade om en massa saker på engelska.
Sen så frågade dom också massa frågor till vissa i klassen. Och jag hade
typ panik att dom skulle fråga mig. Eftersom jag suger på engelska! Dom
frågade typ om jag brukar fajtas hemma? Haha random! Jag svarade iaf JA. ;pp
Sen vare so och då skulle vi göra provet, fuckof vad dåligt det gick! Eftersom att
jag har varit sjuk så hade jag bara tränat på några saker. HEJ IG.:]]
Efter man hade gjort provet fick man sluta, och jag gjorde klart provet på typ
10 min så fick vi ett litet hål innan idrotten. Jag var inte med, för att jag har
fortfarande ont i foten också glömde jag att det var idrott. Smart som jag är!
Till lunch var det spagetti och skinksås, och jag och Frida har *nya modet* att
äta ur djuptallrik.! Sen om det är soppa så tar man ''platt''tallrik? Nejmen! Aaaah,
eller jaa!. Sen var det engelska och då ritade (Ludvig, Ludwig?) på mitt ansikte,
som ni ser på bilden..^^ Skitsnyggt eller?!
Aja, sist var det svenska och då fick jag veta vad jag hade på inlämnings arbetet.
80 var godkänt och jag fick 108! Greeaat! :]
Nu ska jag iaf försöka tvätta bort från fejjan sen ikväll blire UG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0