Haha dansen,omg!

Heeeej.
Skolan idag var vell chill!
Vi gick ju först till bion för att se ''dansarna'' haha, KUL..! :] Åsså fick vissa gå upp på senen. Haha omg, Lukkkkes dans asså....;o ;] Typ la sig ner, haha ojoj..
Sen när vi komme tillbaka till skolan så började vårat hål, som var till efter lunch.
Efter lunchen vare so, sen bild och då skulle vi göra ngn bild.. Haha jag ritade inte seriöst och så måste man visa upp det ikväll.. Haha jag ritade som en trea, det tyckte till och med lärarn..;]
Sist var det biologi, och då såg vi film. Någooooot chill dag! (:

Nu äre såhär att jag inte har några bilder...:/
Nu ska jag iaf göra lite engelska och matte.
Ikväll äre ju öppethus, taggas INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0