Smothie

Sitter hos mamma nu, fast hon är inte hemma. Vetinte vars hon är heller? (a'
Komme typ för 1½ timme sen, har hunnit med att plocka rödavinbär, ( eftersom jag ville göra en smothie ). Tyvärr vart den inte speciellt lyckad, somthiemaskinen inte funkade ( förmodligen funkar den men det är bara jag som inte kan med den. ) Haha jag är inte speciellt tänknisk av mej!
Men iaf så då försökte jag med elvispen, det gick inte heller.. Så då försökte jag mosa med en sked, haha...

(google.se)
Jaja ni får reseptet;
3 dl vinbäär.
3 dl yogurt.
2 ½ dl mjöl.
En banan.
Klart!
PS: Använd en maskin!

Kommentarer
Postat av: Sara

haahah vart den god då? smothien altså?

de va ju tråkigt.

hahah han va så nära sina föreldrar ovh när han inte va de så fick jag inte för sandra för hon tyckte de va pinsamt och sen vart ja lite feg..:]

2010-08-06 @ 16:05:02
URL: http://chokladkorv.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha okej..

jag vet.. CUTCUTCUT..

2010-08-06 @ 17:07:51
URL: http://chokladkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0