Min dag!

Tjaah!
Dagen började med att jag vakande, for till Fanny, vi skulle egentligen fara till Hanna & Frida då, men hon skulle vara barnvakt till Vera eftersom hennes mamma skulle till tandläkaren. Så då gick vi och köpte icecreaam!
Sen gick vi till tandläkaren, för då skulle vi få skjuss hem. Haha Vera var lite rolig? (a)
Ahmen då fick vi skjuss till Frida, och där var också Hanna. :)

Och då skulle dom äta, sen tog vi lite pics. Efterdet skulle Hanna hem, och då gick jag, Fanny, Frida och skulle göra 20 mackor, till matchen. Sen for jag till Fanny för att hämta min cykel och så cyklade jag hem (;
När jag komme hem åt jag sen tog jag på mej match kläderna. Matchen gick helt okej, 1-1.
Nu sitter jag hos mamma, skulle egentligen hämta min DS sladd, men självklart hittar jag den inte..
( jaja, inte ofta jag berättar om mina dagar (; )
Imorgon ska jag btw vara med Carro, as länge sen! ;o

Bildbrist!
Nu ska jag cykla hem till pappa. Det är förrästen is kallt ute, så det blir skönt med en varmdusch! :D

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: jodå, jag mår toppenbra :D haha

2010-08-19 @ 11:05:46
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0