Homee!

Är hemma nu, sjukt roligt där borta kjl!
fredagen den 13 onde så var vi på grönan! Ååh vill tillbaka!
Sen på lördan då var vi och bada, sen grilla.
Sen idag for vi hem...
Vill fara till Stockholm igen, och då vill jag göra massa greejjer som t.ex;
Grönan, auddition ;p
VILL, VILL, VILL!
Men jajaa, klockan tio far jag till pappa.
Fan snart börjar skolaan.. Om lite mer än en vecka.. ;(
Kommer bli förgävligt! ;o

Har också köpt denna i Uppsalaa! :D
Jag köpte också en ny bikini, fast pallar inte visa bild på den..

Kommentarer
Postat av: Sara:]

HAHAHAHAHAHAHAHAH jofan ;]

du ska veta vilklka muskler jag har(a)

2010-08-15 @ 22:03:58
URL: http://chokladkorv.blogg.se/
Postat av: jenny

SNYYGG

2010-08-16 @ 13:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0