Grillat (Y)

Hej, har nyss kommit hem från att ha grillat! Var där med Fanny, Hanna, Frida, Joel och Felix. Awsome tävling vi har asså! :) Nu luktar jag iaf en massa rök så jag ska gå och duscha, sen äta en macka eller ngt? Efter det blire film. Kommer nog att somna sent ikväll... Inte bra! (; Måste ju ställa om inför skolan....

Btw; Idag fixade Carro&Ottilia mina naglar också, det syns inte så bra på bilden men det ska iaf stå Justin pårom. (; Hah, som alla redan har fattat så är jag beroende! (L)


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: idag träffade jag en kompis, på kvällen var det tjejmiddag hos henne ;D vad har du gjort? :D

2010-08-20 @ 00:08:00
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: jenny

Nice <3

2010-08-20 @ 10:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0