2 skoldagar avklarade!

Hej, skrev inte igår. För att jag inte hade tid.
Vi började skolan tjugo över åtta, vi hade typ något lag grejs på stantors. Våran klass vann! 7c. :]
Efter det typ håål, sen lunch. Efterdet ?faddergrupper? från 8c & 9c. Hamnade vell med en ganska bra grupp, vi kom 2a på en grejj! Ganska nöjd (;
Vid tre var den dagen slut!
Idag:

For på skolan och hade kemi från början.. Super kul!? (;
Sen typ engelska, håål, musik, lunch, idrott och matte. Sen skulle vi egentligen ha elevensval, men vi valde idag så vi fick sluta ist, vid tjugo över 2åå.
Ikväll har vi match mot ifk umeå. Vi vinner mot dom! Mycket roligt folk vi ska spela mot också? (aa) Matchen är iaf på tunnan, så ni kan ju komma och titta? Blir happy då. ;) Den börjar halv sju.
Efter matchen så ser jag på fångarnapå... Sen duscha, sen sova.

Bjussar på en bild då båda mina skor var hela.
Skriver förmodligen imorgon någon gång. Om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Okej härligt! :) Jodå, allting är helt okej med mig! :)

2010-08-25 @ 16:25:28
URL: http://ceciliav.com
Postat av: josefine

sv: ikväll har jag pluggat , dudå? ;D

2010-08-25 @ 21:01:56
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0