Tobaksfriduo

Tjaah!
Har nyss gjort läxan. eller lita av den iaf, GLOSORNA.
Har bara ikvar meningarna, men det går snabbt att lära sig så.
Har redan gjort WL, den gjorde jag typ nån dag i veckan?
Tagga imorgon! Agnes, Fanny, Frida, Hanna.
Fanny ska typ fråga om alla kan sova hos henne, men om hon inte får ha alla
så ska typ Hanna och Agnes sova hos Fanny och Frida hos mej eller jag hos henne.
Fast alla ska ju ändå vara med varandra hela tidN så att.


Söta Ottilia bjuder på Bilder. Klaga inte på världens suddiga bilder!

Btw: Idag kom Evelina och Felix.g och pratade om tobaksfriduo och
jag ska typ be Lena skriva på för jag ska ju såklart vara med. Och det
är bara hon som inte röker eller snusar.

Kommentarer
Postat av: ottilia

jag bjuud int på fulbilderrrr!

2010-04-23 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0