Svaar på tal. medm

Fridaa om :):
saknade dig i helgen linn :(


Svar: Haha, saknade dej meed! ;(


Fridaa om Morning!:
HAHAHAHA de är faktiskt min gammla pyjamas så du ska inte klaga påren heller min lilla plutt ;D


Svar: Haha nää jag ska inte klaga! ;D


Josefin & Emma om Magsjuka? / Färga håret!

Ska du färga håret ? :D
De kommer bli as nice!
Btw: vad gör du en vanlig skoldag? :)

Svar: Haha aa, man kan ju alltid hoppas (Y)
Är med kompisar eller läxa typ. :)


_______________________________________________________________________________
Godmorgon, har varit vaken ganska länge men inte förän nu har jag tid att blogga.
Idag, blir det nog inte så mycket att göra, ikväll blir det typ Ottilia & Frida, kanske
sova där ( hos Ottilia ) och kanske Bygdsilium i morgon. :)
Melle har inte magsjuka, han är bara förkyld, igår var dom inne på akuten och då
fick han andas med någon konstig sak, jag suger på konstiga ord! ;D
Klaga inte på att blogg.se fick damp, så jag skrev den sista komentaren som jag
ville svara på. ;]


Hihih Alvas header som jag fick damp på igår, så hon kunde inte ha den.
XD

Kommentarer
Postat av: Annoozen.blogg.se

Hehe, hjälpde ju dig med det xD <333

2010-04-07 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0