Skola imorgon!

Julia ([email protected]) om Svar på tal!:
Är de lätt att göra en header? ;]<3

Svar: Haha jag tycker det är ganska svårt, man måste göra så
mycke, fast då har man ju vänner som kan hjälpa en att göra! ;] <3
_________________________________________________________
Godmorgon!
Sorry att jag inte har skrivit på två dagar, men på Fredagen
var jag i stan sen på kvällen for jag till Hanna. Hon var hemma
själv, vi såg på ( Linas kvällsbok ) HAHA!
Sen igår var jag först i stan i typ en halvtimme. xD
Sen for jag till övik, awsome ska jag lova!
Sen for jag till stan från övik kl 18.00 typ.
Och så var jag i stan till lite över 20.00.
Idag är det ingen fotbollsträning, tror jag.
Vill spela på gräsplanen!
Btw: imorgon är det skola, inget man taggar till kan jag lova!


Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0